Телевизискиот медиум и драмата

Main Article Content

Нада Петковскa

Abstract

Телевизијата како медиум има посредно и непосредно влијание на драмата и на театарот. Додека новите технологии на претставување ги реформираат или ремедираат претходните, суштината на телевизијата се дефинира као онтологија на животот, сродна со тетарот. Како аудиовизуелен масовен комуникациски медиум , телевизијата стана привлечна за гледачите со својата способност да пренесе слика на нешто што се случува во моментот, на некое друго мето. Нејзини суштински техники се непосредноста, интимноста, реализмот, згуснатоста, со помош на кои се создаваат специфичните видови телевизиски серии, како најпрепознатлив модел на телевизиска драма

Article Details

How to Cite
ПЕТКОВСКA, Нада. Телевизискиот медиум и драмата. Investigating Culture, [S.l.], n. 1, sep. 2015. ISSN 1857-9116. Available at: <http://journals.cultcenter.net/index.php/investigating/article/view/203>. Date accessed: 14 aug. 2018.
Keywords
драма, телевизија, актуелност, реализам, телевизиска серијa
Section
Macedonian articles

References

[1] Philip Auslander, .Presence and Resistance: Postmodernism and Politics in Contemporary American Performance. Ann Arbor: Universsity of Michigan Press, 1992.

[2] Philip Auslander,: Performance in a Mediatized Culture.London: Routledge,1999.

[3] Roland Barthes: Essais critiques. Paris, Edition du Seuil, 1964.

[4] Roland Barthes: Ecrit sur le théâtre. Paris,Editions du Seuil, 2002.

[5] Michel Corvin,: Dictionnaire encyclopédique du théâtre.Paris, Larousse, 2001.

[6] Деан Дамјановски,:Драмата во театарот и драмата во телевизијата. Докторска дисертација, ФДУ,Скопје,2013.

[7] Martin Esslin: The Age of Television. New Brunswik, New Jersey, 2002.

[8] Erika Fischer-Lichte: History of European Drama and Theatre. London. Routledge, 2002.

[9] Hans-Thies Lehmann: Postrdamsko gledališče, Ljubljana.2003.

[10] Marshal Mc Luhan,: Understanding Media: The Extension of Man. London&Neu York, Routledge Classics, 2001.

[11]Patrice Pavis: Vers une théorie de la pratique théâtrale: Paris, Presses universitaires du Septentrion, 2000.

[12] Patrice Pavis: Dictionnaire du théâtre . Paris, Editiones Sociales, 1980.

[13] Jean - Јacques Roubine: Lire le théâtre contemporain.. Paris, Dunod,1993.

[14] Jean - Pierre Ryngaert : Introduction à l’ analyse du Théâtre, Paris, Dunod, 1995.

[15] Tomaž Toporišič,: Ranljivo telo tekstа in odra. Ljubljana, Mestno gledališče ljubljansko, 2007.

[16] David Thorburn:Television as an Aesthetic Medium. Critical Studies in Mass Communication, Vol.4, No.2, 1984.

[17] Anne Ubersfeld: Lire le théâtre I,II,III (Lire le théâtre, L’école du spéctateur, Le dialogue de le théâtre). Paris, Edition Belin, 1996.